Uncategorized

Klick.

Den har hittat hit. Men jag får hålla mig till tåls tills imorgon. Alldeles för sent för att ränna runt och leka japan nu (fast det har jag redan gjort lite). Jag kanske läser manualen som godnattsaga för mig själv ikväll. Just det, jag har en extra blixt också nu, efter min pappa.

Min eftermiddag har varit fin trots det ruskiga vädret. Jag hämtade min kamera och drack te och pratade länge med en liten Caroline. Sedan började min mage kurra och väl hemma svängde jag ihop lite middag. Bönor är underskattat, särskilt varma med lite tomater och parmesanost. Efter detta spelade jag och Lovisa lite fastän jag borde pluggat. Men det var trevligt ändå.

Imorgon börjar jag med en låååång bildlektion. Nöjd tjej.

Standard

Leave a Reply

