Places, Uncategorized

Mile end.

Där bor jag numera

Närmre bestämt här :

8 Clematis Apt.

Merchants Street
London E34PQ

London is growing on me. Nu börjar det kännas bra (lite panikartat till en början.. med ett smärre berakdown)  Jag har nu fixat fint, nybyggt (men dyrt!) boende med två trevliga tjejer och en liten kattunge vid namn Baptiste.

Två jobtrials och en intervju i början på nästa vecka så det ska nog gå att skrapa ihop till hyran. Har även hunnit med att besöka diverse pubar, sjunigt karaoke och ätit en snog! 😀 För att inte glömma att jag irrat runt i ösregn i västra London halv åtta på kvällen med höga klackar och en ruskigt tung ryggsäck, sovit på fyra olika ställen på en vecka (golv, luftmadrass, soffor, delade sängar..).

Nu sitter jag och känner mig fräsch för första gången på några dagar. Hade en strapats i ett houseshare där jag tänkte bo, 10 pers en dusch. Men efter att en mus sprang över köksbänken mitt i natten så kände jag att jag behövde ta mig därifrån…. one can only take so much. Nu har jag äntligen tagit bort flagnande nagellack och tvättat fett hår.

Idag tar jag en lugn dag och gör inte mycket alls, har precis avslutat en Mocca och ska möta upp två svenskar snart.

Jag uppdaterar er på fler detaljer senare.

S.

Standard

One thought on “Mile end.

Leave a Reply

