Uncategorized

I love yog.

Har precis avslutat mitt första och sista arbetspass på ZARA. Nej tack. Har hängt kläder på galgar i 5 timmar. Imorse var jag dock på Gaucho-intervju och det gick bra tror jag. Förutom en smärre bortgöring gällande mina vinkunskaper.. (ni vill inte veta) jag träffade en trevlig fransman där och blev bjuden på mycket god latte. På lördag ska jag tillbaka igen och bli introducerad i företaget, sedan måste men gå en vecka i deras ”skola” för att får börja. Jag ska diskutera det hela lite med min rumskompis som redan jobbar där sedan ett år tillbaka så får vi se hur jag gör.  Väntar även på svar från the Cumberland. Imorgon ska jag gå på gratisyoga i Covent Garden och eventuellt gå ut i Notting Hill. Nu tror jag att det är dags för sägen snart.

Standard

Leave a Reply

