Uncategorized

Quadril, Lomo, Chorizo, Ancho.

Nu kan jag allt, och jag menar allt, om Argentinsk biff från Las Pampas. Bara fråga på så ska jag berätta hur man börjar med tre Aberdeen Angus från Skottland och slutar med en magiskt god grillad biff i Centrala London. Jag har alltså blivit matad med information (och biff) i nio timmar i sträck och imorgon fortsätter det. Ungefär vid den här tidpunkten nästa vecka kommer jag att vara lika mör som en stor bit Churroasco Quadril.

Standard

One thought on “Quadril, Lomo, Chorizo, Ancho.

  1. victoriahellsten says:

    Grattis till jobbet! Toppen att bli matad med både information och mat. Här i Frankrike är det i alla fall mycket av det första varan:) Miss you, Sis.

Leave a Reply

