London

Jag tappade bort min röst någonstans på vägen.

Senaste dagarna har varit intensiva. Vi har varvat lektioner med, pubhäng, inpräntande av olika vindruvor och champagne, ett till prov, en “live academy” där vi fick använda all vår nya kunskap praktiskt. Jag klarade provet och börjar jobba på riktigt på torsdag. Så nu ska jag kurera min röst och försöka vara så tyst som möjligt fram till dess.

Det blir till att  dricka en massa te idag alltså.

Ute är det en sån där solig höstdag med klarblå himmel och lagom kyligt. Crisp and clear.

Jag har ätit havrepannkakor till brunch och ska nog ta mig ut en stund nu snart, måste införskaffa ett par skor inför jobbstarten (bara höga klackar som gäller!).

Standard

One thought on “Jag tappade bort min röst någonstans på vägen.

  1. annaaa says:

    hey soph! kul att du sparkar rumpor där borta! själv kör jag 15 timmar skoldagar inför tenta… inte alls avis! pussss

Leave a Reply

