London

6-CLS

IMG_5608

Imorgon kommer systrami och hänger med mig några dagar i London. Wei!

Just nu sitter jag och försöker lära mig lite olika argentinska viner innan jag börjar jobba på riktigt.  Idag påvägen hit upptäckte jag några små nya diamanter i Soho som jag måste se till att utforska kommande veckor. Jag lovar att berätta.

Jag börjar komma in i jobbet ordentligt nu, två veckor kvar till slutprovet och wine-training tre dagar denna vecka, sedan är jag färdiglärd.

Vuxen poäng: Jag har börjat dricka kaffe (på riktigt), vilket inte är så bra. En cappuccino om dagen (!) för en tedrickare är ganska mycket. Jag får försöka att inte fastna bara..

Osammanhängade inlägg, men whateva.

Standard

Leave a Reply

