eats, Japan, Kyoto, Places

En bortrövad cykel.

Imorse mötte jag upp med Yuika och Joel för en tidig lunch. Vi åt så mycket pizza vi orkade för 630yen samtidigt som de spelades The beatles i högtalarna. Inte så japanskt men hemskt trevligt.

Efter skolan fick jag och mina klasskamrater en smärre chock när vi upptäckte att våra cyklar var borta. Bortrövade. Det vara bara att sätta sig på bussen, åka 10 min i helt fel rikting, fylla i ett papper där man knappt förstod hälften, betala 2300yen och sedan leta rätt på sin cykel bland hundratals andra, sätta sig på cykeln och cykla 25 min hem.

Nu ska jag sminka mig och sedan dricka vin hos någon grann innan det blir barhoppning.

Standard

Leave a Reply

