Kyoto, Photograpic, Places

Jag älskar att våldsgästa Patriks lägenhet.

Igår blev jag helt otippat våldsgästad av Tarmo och en flaska vin vid åtta-tiden. Det hela slutade hemma hos Patrik kl 3 när jag gav upp. Chisai doyoobi.

Nu har jag just vaknat, vi är ledig idag tack vare en av Japans alla National holidays (jag tror det är National day of foundation idag..) Om ett tag ska jag på chokladevent på Kyoto station (det är såklart ett jippo inför alla hjärtans dag, jag berättar mer sen) med Joel och Yuika, sedan kommer Mizuho och dinerar med oss ikväll.

Här om dagen var jag och fotograferade templet som ligger runt hörnet från mig.

Nu blir det frukost.

Standard

Leave a Reply

