Japan

i Japan får man inte cykla lyssnandes iPod.

Jag blev stoppad av polisen (sällan jag blir stoppad av polisen på cykel.) just på grund av detta. Jag undrar vad de säger om man lyssnar på musik och kör bil samtidigt. Eftersom det verkar tillåtet att titta på TV och köra bil samtidigt så kanske man även kommer undan med musik i bilen?

(bilden hör inte samman med texten, den är tagen på världens mysigaste café, ett stenkast från min skola. där kommer jag bor på regniga dagar)

Standard

One thought on “i Japan får man inte cykla lyssnandes iPod.

  1. emwebe says:

    I miss you my dear. Polisen stoppade mig och Anders i höstas. Han skjutsade mig på pakethållaren 😀 Som tur var slapp vi böter…

    Come home soon.

Leave a Reply

