Kyoto

Springbreak.

Yes, nu har jag lov (eller vad man ska kalla det). sista skoldagen var igår och den avslutades med sushi på favoritsället vid Sanjo. Idag har det tyvärr regnat hela dagen så jag passade på att tvätta lite och läsa. Ikväll ska jag inte göra mycket, titta på en film eller två tror jag. Ganska icke-produktiv, ointressant dag. Men det är ungefär vad som händer nu. Jag ska i alla fall  leka turist nu sista veckan jag bor i Kyoto, springa till tempel och helgedomar tänkte jag.

våren 2008. imorgon ska jag göra om samma sak. fast utan paraply.

Standard

Leave a Reply

